Zwroty i reklamacje

 Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie symbolu produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, data dostarczenia towaru oraz wystąpienia wady.

W celu usprawnienia procesu zwrotu, prosimy o do poprawne wypełnienie formularza zwrotu i załączenie go do odsyłanych Produktów wysyłanych na adres:

Ozdoby Betonowe 21 Gałązka Łukasz
Ul. Kościelna 20a
29-145 Secemin

lub wysyłki mailowej jeśli produkty nie będą odsyłane w ramach Gwarancji Bezpieczeństwa, na adres mailowy sklep@ogrodowymarket.pl.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub jakimkolwiek potwierdzeniem zakupu. W przypadku gdy produkty nie będą odsyłane w ramach Gwarancji Bezpieczeństwa prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy na nr tel. 698 653 192 lub sklep@ogrodowymarket.pl

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Ozdoby Betonowe 21 Gałązka Łukasz
Ul. Kościelna 20a
29-145 Secemin

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami pod tel. 698 653 192, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. A my dodatkowo w ramach Gwarancji Bezpieczeństwa dajemy Ci 21 dni od chwili odbioru towaru na możliwy zwrot. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Ozdoby Betonowe 21 Gałązka Łukasz
Ul. Kościelna 20a
29-145 Secemin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl